Komende evenementen

Happy new year!

Wij wensen iedereen een mooie jaarwisseling en een geweldig nieuw jaar!

De Zwolse Nieuwjaarsparty gaat volgende week helaas niet door, maar wij hopen dat we dit jaar elkaar weer ouderwets kunnen ontmoeten op een Zwols feestje, hopelijk tot dan!

HEEL ZWOLLE FEEST!

Alles is anders, dus dit jaar doen we de Kermis ook even helemaal anders. Een driedaagse Kermis zoals we dat gewend zijn zit er dit jaar helaas niet in, maar een feestje vieren, dat gaan we wel doen!

Na het succes van 'Heel Zwolle sjeeeest' in mei, gaan we in augustus een stapje verder. Op zaterdag 28 augustus is het tijd voor 'Heel Zwolle Feest!' We gaan er samen één ontzettend mooie dag van maken. Het programma wordt later bekend gemaakt!

Om dit feestje te doen slagen, houden we ons uiteraard aan de coronamaatregelen die de overheid heeft gesteld. Op de afbeelding vind je alles wat je moet weten! Alvast zeker zijn van een kaartje? Bestel jouw toegangsticket op https://heelzwollefeest.eventgoose.com .

Wij hebben er onwijs veel zin in, tot dan!

Heel Zwolle sjeeeest op 't Meifeest

Geen Meifeest dit jaar? Echt niet! We laten ons zo'n gezellig feestje niet nóg een jaar afnemen. Daarom gaan we op de laatste zondag van mei lekker touren door de Achterhoek!

HEEL ZWOLLE SJEEEEST OP 'T MEIFEEST!

Dus kom van je stoel, gooi je tank vol en rij mee met de autosterrit. We hebben een mooie route uitgestippeld langs de mooiste plekjes in de Achterhoek! Rustig achterover leunen op de achterbank echter geen optie, want je alertheid wordt op de proef gesteld! En over proeven gesproken, je krijgt onderweg een lekkere warme hap! Kortom, een lekkere, leuke en bovenal gezellige middag sjeeeeezen op 't Meifeest!

Je kunt je opgeven via touren@feestverenigingzwolle.nl

En wacht niet te lang, want vol = vol!

Feestvereniging Zwolle wenst iedereen fijne feestdagen!

Lieve allemaal,

We laten een bizar jaar achter ons. Samen zijn heeft nog nooit zoveel betekenis gehad als dit jaar. Daarom willen wij iedereen warme en fijne feestdagen wensen! Op afstand, maar bij elkaar! Met mekare, veur mekare!

Hou vol & hopelijk tot snel!

Zwolle viert thuus Karmisse!

Voor wie dacht dat er helemaal geen Kermissen gevierd konden worden dit jaar, had het mis! Want ondanks dat de Zwolse Kermis 2020 op ‘t Strootman niet door kon gaan, is het mooiste weekend van het jaar óntzettend goed gevierd in héél Zwolle!

Vanuit alle hoeken van ons mooie dorp is van alles uit de kast getrokken om toch nog samen een beetje Kermis te vieren, en hoe!! Er zijn vele tompoucen gegeten, fietsen, wagentjes én trekkers versierd, en er zijn zelfs nieuwe koningen en koninginnen gehuldigd! Gasten3Hook, de Haak & Hökers Buurt, D’n Winterswieksenhook, ‘t Eibargse Veld, de vriendinnengroep ‘Bitches be like’ en Lian & Merle hebben zich van hun allerbeste kant laten zien en winnen allen 10 munten per groep!

Zwolle bedankt! En we hopen dat we volgend jaar tijdens het Meifeest en de Kermis weer samen kunnen proosten op ons vertrouwde feestterrein ‘t Strootman!